Till innehållet

Fel och störningar

Störningskarta

I störningskartan rapporterar vi främst större störningar i distrubutionen av hushållsvatten samt pågående arbetsområden. Vi strävar efter att hålla informationen uppdaterad, men ibland kan uppdateringen av informationen försenas då vi försöker lösa det egentliga problemet.

Om du märker av störningar i vattendistributionen som inte finns på kartan meddela dem till Hangö Vatten, tack!

Felanmälningar

Felanmälningar angående det allmänna vatten- och avloppsnätet vardagar till Hangö Vattens nummer

• 040 135 9361 (måndag-torsdag klockan 7-16, fredag klockan 7-14)
• 040 135 9378 (måndag- fredag klockan 8-16)
• 040 533 3020 (måndag-torsdag klockan 7-16, fredag klockan 7-14)
• 040 505 6498 (måndag- fredag klockan 8-16)

Övriga tider dejour 040 501 3425

Vid fastighetens interna vatten- och avloppsproblem kontakta fastighetens servicepersonal eller en VVS-entreprenör.

Störningssituationsmeddelanden

Hangö Vatten använder ett textmeddelandesystem för information om störningssituationer.

• Meddelandena kommer endast till de telefoner vars faktureringsadress befinner sig inom störningsområdet
• Om faktureringsadressen befinner sig annanstans (t.ex. fritidshangöbor) kan kunden själv meddela sitt nummer
• Kunden kan också meddela ett hemligt telefonnummer eller en arbetstelefon on hen önskar får störningssituationsmeddelanden angående sin egen fastighet till dessa telefoner.

Här kommer du till KeyAquas felmeddelandetjänst för att meddela ditt telefonnummer.(öppnas i ett nytt fönster, du byter till en annan tjänst)

Anvisningar till att meddela din telefonnummer hittar du här. (pdf) (339 KB)(öppnas i ett nytt fönster)