3. Regatan ranta

Virallinen keskustassa Bulevardin päässä sijaitseva hiekkauimaranta, toiselta nimeltään Leijonaranta. Rannalla voi järjestää rantalentis-, suplautailu- ja muita tapahtumia. Alue sijaitsee lähellä asutusta ja ranta-alueen koko n. 7000m2.

Alue soveltuu parhaiten:

• Kulttuuritapahtumiin
• Ulkoilutapahtumiin
• Urheilutapahtumiin
• Häihin ja muihin yksityisjuhliin

Tarvittavat luvat

Tietosisältö
detaljit

Tapahtumajärjestäjä vastaa kaikista tapahtumaan kuuluvista kuluista.

Sähköt:

• Sähköä ei ole saatavilla

Valaistus:

• Kaupungin yleisten alueiden valaistus

Vesi ja viemäriliityntä, yleiset wc:t

• Yleisiä wc-tiloja uimarannan läheisyydessä
  • Järjestäjä huolehtii itse muun wc:t

Järjestäjän huoltoajo:

• Huoltoajo on mahdollista Appelgrenintielle saakka

Yleisöpysäköinti:

• Ei erillistä varattavaa pysäköintimahdollisuutta
  • Pysäköinti kaupungin yleisillä pysäköintialueilla (rannan lähistöllä n. 50 yleistä pysäköintiruutua)

Kaupungin ympäristönsuojelumääräykset

Linkki ohjeeseen

Kausi-istutukset vaihtuvat normaalin työohjelman mukaan.

Istutukset alueella on suojattava eikä niitä saa vahingoittaa

Jätehuoltomääräykset

Tapahtuman järjestäjä huolehtii tapahtuma-ajan jätehuollosta ja jälkisiivouksesta välittömästi tilaisuuden jälkeen. Jos ei ole huolehdittu, niin kaupunki laskuttaa todelliset siivouskulut.

Pyroteknisten välineiden käyttö ja avotulen teko

Pyrotekniikkaa voidaan käyttää pelastuslaitoksen hyväksynnän mukaisesti. Avotulta ei maa-alueella sallita.

Tilapäiset liikennejärjestelyt

Järjestäjä suunnittelee tilapäiset liikennejärjestelyt ja hyväksyttää ne maanrakennuspäälliköllä ja ilmoittaa hyväksytyn lopputuloksen poliisille ja pelastuslaitokselle jotka voivat vielä tehdä muutoksia järjestelyihin.

Järjestäjällä on oltava omat opasteet ja liikennemerkit, kaupunki ei vuokraa niitä

Vesiliikennerajoitukset

ELY-keskuksen määräykset